Оптичні системи передачі даних
48847 грн.
101523 грн.
101523 грн.
104385 грн.
104385 грн.
108899 грн.
108899 грн.
111766 грн.
111766 грн.
112094 грн.
112094 грн.
112094 грн.
112094 грн.
119029 грн.
119029 грн.
163878 грн.
163878 грн.
179155 грн.
179155 грн.
186000 грн.
186000 грн.
186937 грн.
186937 грн.
188469 грн.
Максимальна стабільність навіть на великих відстанях
Оптичні системи передачі даних забезпечують двосторонній зв'язок для систем зберігання і пошуку, транспортних засобів, автоматизованих керованих транспортних засобів, кранів і монорейкових конвеєрів. Вони замінюють складні та проблемні кабелі, контактні кільця та інші методи передачі даних. Передача інформації між двома вузлами відбувається за допомогою світла, яке модулюється тактовим генератором даних.
Оптичні пристрої передачі даних Pepperl+Fuchs та Leuze забезпечують максимальну стабільність і надійність з гарантовано високою швидкістю передачі даних у всьому діапазоні. Розраховані на великі відстані до 500 метрів, вони ідеально підходять для великих заводів та складів. Завдяки зносостійкій оптичній технології оптичні капплери забезпечують безперервну безперебійну роботу, усуваючи високі витрати на простої. Ці пристрої можуть одночасно передавати промислові Ethernet- або відеопотоки і сумісні з усіма поширеними промисловими стандартами Ethernet, Profibus, Interbus, EtherCAT, PROFINET тощо.
У виробничій та складській логістиці транспортування товарів і деталей все частіше здійснюється автоматизованими керованими транспортними засобами (AGV) та автономними мобільними роботами (AMR). Вони автоматично завантажуються і розвантажуються на перевантажувальних станціях, де транспортний засіб повинен бути попередньо пристикований. Єдиний спосіб забезпечити безперебійну та безпечну передачу вантажу - це правильне стикування. Перед передачею вантажу транспортний засіб і навантажувальна станція обмінюються ідентифікаторами за допомогою надійної передачі сигналів.
Під час переміщення вантажу вантажний механізм може спричинити небезпечні переміщення. Правила функціональної безпеки вимагають перевірки правильності положення транспортного засобу на док-станції. Для забезпечення безпеки обслуговуючого персоналу та максимальної безперебійної роботи установки необхідна концепція безпеки категорії 3 з 2-канальною структурою. Крім того, окремі транспортні засоби та док-станції повинні бути надійно ідентифіковані, а система повинна відповідати рівню продуктивності d.